Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!

 Hellu alla läsare som fortsätter läsa min blogg fast jag är trög på att uppdatera! Thaaanks <3 <3 xD
Here comes a few things that you may have missed xD
Blandannat så var jag på en supermysig mugglis-träff med Josefin <3 Vi åkte faktiskt till Junibacken och gjorde alla saker som man gjorde när man var mindre, som att åka sagotåget... Det var ju superfint! När man är mindre tänker man ju inte på hur fint det egentligen är, När man flyger över taken och ser lillebror och Karlsson på taket, och råttan i Nils Karlsson Pyssling (som förresten fortfarande är läskig xD :3) Och i slutet när Skorpan säger: "Jag ser ljuset Jonathan, jag ser ljuset!" Jag blir ledsen bara jag tänker på det :/ Men de har förminskat Katla!!! (Och det är ingenting som jag hittar på, eller för att den såg större ut när jag var mindre, för vi frågade faktiskt! xD) . Sedan gick vi och åt muffins, vilket var otroligt gott men supermättande, så jag åt typ 2/3 av den och slängde den sen xD xP Men det var i alla fall super, och jag vill gärna göra om det snart! På Lördag är Pottermässan, men jag hoppas att jag hinner få ihop alla kläder dit, för just nu verkar det lite sådär med det :(
Måste gå nu, så vi hörs!
Kram på er!
/Alma :P


Kommentarer
Anonym

Hur går det med den nya blogg-hemsidan?

Svar: Hehe, sådär, har inte riktigt kommit igång än :) Men snart så!
Alma

2012-09-05 @ 21:42:34
Hej!

Det spelar ändå ingen roll längre. Jag har bytt skola. Men jag kommer fortsätta läsa din blogg :)

Svar: Hej! Jaha, jag förstår :) Och tack så himla mycket för alla fina komplimanger och det, jag blev verkligen glad! :) Och tack för att du följer min blogg, även fast jag inte uppdaterar så mycket :3 Och du, även om det låter konstigt, så håll fast vid den du är! Tack igen! :)
Alma

2012-09-06 @ 20:59:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0