Blogg.se appen funkar ÄNTLIGEN!

JA DET GÖR DEN!
Hej... :( Jag VET att jag inte uppdaterat på aslänge, men det har varit så mycket den senaste tiden. Vi hade en stor SO-läxa som jag låg lite efter med, och allt är lite stressigt i början av terminen när man inte riktigt fått ordning på allt :/ Jag orkar inte riktigt berätta allt som hänt, så jag hoppas att you don't mind. Jag måste verkligen plugga, så ni kommer få ett längre inlägg imorgon eller så. Hoppas ni inte är FÖR besvikna på min C: 
 
En gammal bild på mig och min Cupcake c: Hehe :D

Wow, just wow.
 
 
SPOILER FÖR ER SOM INTE LÄST REVOLT/FATTA ELD. SPOILERSPOILERSPOILER. Kolla inte, lova!!!
 
.
..
...
....
.....
......
.......
........
.........
..........
...........
............
.............
..............
...............
................
.................
..................
...................
....................
.....................
......................
.......................
........................
.........................
..........................
...........................
............................
.............................
..............................
...............................
................................
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.kolla inte!!!::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
'

Kram!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0