Tröttast!

Hejhallå! Skriver ett snabbt inlägg nu, ska sova, för jag är sjukt trött! Idag har jag och mamma i alla fall varit och handlat lite grejer till min kostym. Ett halsband, tights och hårfärgssprey grej xD Det är superskönt att det är helg, faktiskt, det har varit en jobbig vecka :3 Men mysig på samma gång! Ni ska få se resultatet av mina inköp imorgon, så håll ut xD Och sen så skulle jag bara vilja säga tack, till dig. Du som skrev det där, du vet vad. Tack fina du! Hoppas du vet vem du är! Hej!
Jaja, ni får ha det bra tills imorgon :P
Kram,
Alma <3

En liten hödtbild från 2011.... Tror jag... :/
 
En lite random bild på Tildisen när vi kör en av våra berömda monopol-rundor :P Gud vad längesen det var! Älskar dig fino <3 :)
 
Också en gammal bild :)
 
 


Kommentarer
Tildisen

Gud va fin du är Alma! Saknar dig sjukt mycket så vi bara måste ses oftare! Ful bild på mig btw XD<33333 (älskar dig med!)

Svar: Jag vet, det måste vi verkligen. Saknar dig mer! <333 Men vi ses ju iaf på gitarren nu :P <3 xD Och nix, du e supersöt!!! :) <33 Puss!
Alma

2012-09-08 @ 14:10:48
URL: http://finafantasier.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0